28 januari 2013

En fegis i blåsväder!

En ny vecka med nya utmaningar och möjligheter och äntligen har det blivit varmare ute och så jag kunde ge mig ut på en löptur...eller ja, luffstur iallafall:) tog en lite lugnare tur som var lagom lång... men det kändes som att jag kunde ha fortsatt en bra bit till, det får bli nästa gång! Det var så skönt att komma ut, lagom temperatur och ingen halka. Jag har inga dubbade skor utan kör med mina "vanliga" Asics, det funkar bra och än har jag inte dratt på ändan :)
Men fy va det blåste...huamig! Jag är lite (läs ganska alt. mycket) feg när det blåser, tycker att det är lite läskigt faktiskt!

Nu får det bli efter träningsfika! Och nej, inga rekordtider idag, men bra luffstider...

-Linda-


2 kommentarer:

  1. "Luffsar" också i mina asics ute, har jag gjort hela vintern utan broddar. Går fint de! (Å så e de jag som druttar på ändan imorrn bitti...bara för att...;-))
    Jublar också över det mildare vädret!! Jiiiihoooo!! :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt Marie! Jag är så impad över dina tidiga pass! Själv snoozar jag bort minst en halvtimme varje imorgon...hejja hejja dig:)

    Kramkram

    SvaraRadera