1 januari 2013

Jag lovar...

Varje år är det likadant, man ska klura ut ett så bra nyårslöfte som möjligt och sen försöka hålla det året ut...vissa lyckas, andra inte och ibland glömmer man tom vad man har lovat! Det blir inga storslagna löften från mig i år men de kommer ändå att göra inverkan på mitt leverne, så här kommer dom:

1, jag lovar och svär på att sluta köpa kläder på eller från H&M! Jag har verkligen tröttnat på att köpa kläder som efter en tvätt vridit sig i sömmarna eller som blir noppriga efter en dag...katalogen som damp ner i brevlådan här om dagen ligger oöppnad i pappersinsamlingen!

2, planera veckomenyer och veckohandla dessa, det får vara slut på det dagliga springet på affärn:)

3, prioritera mig själv, minst en halvtimme om dagen...min egen tid, ta hand om mig själv och bara njuta!

Det var mina löften, inte särskilt stora, men ändå...nu har jag lovat. Vad har du lovat?

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar