9 januari 2013

Årets hetaste träning!

Jag gillar att träna hemma och köra basic-övningar och att träna med min egen kroppsvikt så gissa om jag blev glad när jag läste Aftonbladets artikel om "Årets hetaste träning 2013" Klicka in och läs, omedelbums!
Årets hetaste träning 2013

Ett tips, ladda hem Casalls app, Casall T.O.D, här hittar du en uppsjö med bra övningar och inspiration som hjälp på traven för att komma igång.... Och, ja...man känner sig lite dum första gången man hoppar grodhopp på gräsmattan runt huset, eller när man flåsandes kör armhävningar i tvättstugan och sambon kommer inpromenerandes. Men, det går över:) på med skygglapparna och kör:)

-Linda-

1 kommentar:

  1. Det var ett bra tips, tack. Vet man att grannen hoppar grodhopp på gräsmattan så är det väl bara att köra på antar jag! =)

    SvaraRadera