13 januari 2013

Karaktären lyser med sin frånvaro!

Ja...det kan man säga i ordets rätt bemärkelse! Igår slank det ner både en öl, ett par glas vin och efterrätt...efterrätten var inte ens hemmagjord utan sån för fryst Tobleronetårta som man köper på affärn! Huamig! Och idag då, joda...jag fortsätter i samma anda, en Daim slukades i rekordfart efter lunchen på jobbet! Det var tom så att jag tryckte ner fingret på dom där smulorna som blir i pappret och för att kunna äta upp dom.... Huamig igen!! Jag som "klarat" mig så bra förut...jaja, någon gång ibland skadar nog inte:) tur att det är måndag imöra, då kan man alltid börja en ny vecka:)

Nu blir det film, Hamilton 2...jag har försökt att få sambon att åka till affärn för att köpa godis men han orkar inte, tur det! Det får bli en kopp the och lite nötter istället, det är iaf nyttigt! Och som sagt, imorgon är det måndag....igen!

-Linda-

1 kommentar: