31 januari 2013

Sparken!

Vi är i lilla stugan, ätit middag och brasan värmer skönt...underbart! Direkt när vi kom ut hit på eftermiddagen snörde jag på mig skorna och drog ut på promenad...eller ja, kanske mer halkade runt är mer passande, så här i efterhand ångrar jag att jag inte tog sparken istället! Skönt var det iaf med frisk luft och jag fick ihop dryga 6 km:) det hann tom bli mörkt innan jag hann hem, perfekt tillfälle att försöka bota min mörkerrädsla...Jag bör väl tillägga att desto mörkare det blev desto bättre tempo hade jag:)

Imorgon ska grabbarna på skotertur och jag ska jobba...det funkar faktiskt bra att bo här ute och pendla till jobbet, det är bara att lägga till 10 minuter i restid :)

Oh, btw...jag har besökt Hårstrå idag:) fyllt på lite färg och klippt lugg, supernöjd!

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Ja, det ska du va! Supernöjd alltså!! Så snyggt!
    Och lite komiskt att vi bägge besökt hårstrå idag!! :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja, synd att det inte finns två stolar så vi kunde åka dit samtidigt:) kramkram

    SvaraRadera