14 januari 2013

Svälld här och där?!

Min onda häl är borta! En och en halv veckas tejpning och vila gjorde sitt...äntligen kunde jag köra ett "normalt" pass på gymmet igen:) idag körde jag olika övningar med 15, 10 och 8 reps...kombinerade en styrkeövning med en konditionsövning, kul! Det känns i kroppen att det var ett tag sen kan jag lova:)

När man inte tränat som vanligt på nån vecka känns det som/man inbillar sig att man sväller lite här och där...det blir inte bättre av att man 50% av tiden går runt i leggings eller mjukisbyxor, jag menar, dom är hyfsat töjbara och då märker man inte om man "ökar i omfång" så idag fick jag lov att testa mina smalbyxor! Dom passade (fortfarande), puh! så note to self; mät kroppen och låt inte hjärnan spela spratt!

Oh btw, nästa måndag är jag anmäld till mitt livs första Crossfit-pass!

-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar