20 januari 2013

Näij näij och åter näij...

Helmer har lärt sig ett nytt ord, näij...nu används det flitigt kan jag lova!

-ska vi sätta på pyjamasen? Näij
-är det den här du vill ha? Näij
-vill du ha välling? Näij

Ja, kort sagt dom flesta ja eller nej frågorna besvaras med ett näij eller ett kort M! Men jag lovar, i slutändan är det ändå någon annan som bestämmer när pyjamasen ska på...än är han lite för liten för att få börja bestämma själv:) Helmer svarade iaf med ett bestämt M! när jag frågade honom om han skulle på dagis och busa imorgon:)

Imorgon börjar jag jobba heltid! Kul att komma igång på riktigt, även om jag verkligen har uppskattat det här 1,5 året som jag har fått vara hemma:) det har varit fullt upp varje dag och tiden har verkligen rusat iväg...jag förstår inte riktigt dom som tycker att det är långtråkigt att vara hemma med barn? Hur hinner ni det?? Fast det är klart...hemmatiden blir vad du gör den till!

Btw, Helmer har testat citron ikväll...du kanske ser vad han tyckte om den?

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar