28 november 2012

Våta fläcken

Springer ut i tvättstugan, ska "bara" hämta en sak och då händer det.... Klafsar rätt i våta fläcken av smällt snö...i hate to trampa i den! Fläcken finns där för att någon (jag) sprungit in med skorna på för en stund sen...åh så irriterande! När man klafsar i den så ilar det upp i ryggen av en iskall känsla och det är bara att gå raka vägen och hämta nya strumpor... Och, ja kanske torka upp den där, annars klafsar jag nog i den snart igen....

När du läst så här långt är det dags att erkänna, du trodde att det här skulle handla om nåt helt annat eller hur?

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Haha.. våta fläcken! Självklart tänkte jag på annat =)
    Hos oss blir jag olidligt irriterad på den som alltid glömmer smöret framme i köket... jag själv alltså *dubbelsucka*

    SvaraRadera
  2. Haha, eller när man (jag) fyllt kompostpåsen till max så det är extra bökigt att ta ut den:)

    SvaraRadera