7 november 2012

Träningsboka!

Eftersom jag inte fixar att gå till gymmet utan en plan på vad jag ska träna så har jag köpt en bok...i boken är det är tomma linjerade sidor som ska fyllas med övningar :) Övningar som jag gillar att köra och som jag tycker att ger resultat och funkar för mig.
Vill man sätta lite extra "press" på sig själv kan man inleda boka med med sitt träningsmål, det har inte jag gjort...men jag ska göra en SWOT-analys av min träning, den kommer sen!

Jag är just nu inne på att köra sets av olika slag, ex. bicepscurl och pushups på skivstång eller varför inte rodd i planka i kombo med step up på box med bicepscurl. Testa! Man får flås och muskler:)

Så, löp och köp en liten bok, fyll den med övningar som du gillar och som matchar din träning...sen är det "bara" att köra!

Kör enligt träningsboka helt enkelt:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar