13 november 2012

Räddningen?

Dom här två kan vara räddningen för mitt hår! Håret är inte längre vad det har varit...det finns inte lika mycket kvar, har tappat hur mycket som helst och just nu växer det ut en massa nya hår som ser ut som babyfjun! Håret har gått av, det som har blivit kvar blev slitet och nästan sett sönderbränt ut i topparna (beror absolut inte på slingning och plattande, eller?) Hade Anette, frissan, fått bestämma hade hon dessutom kapat av en rejäl bit på längden....

Nu har jag använt dom här två i några veckor och håret känns bättre...starkare, glansigare och det ser inte alls lika nött ut! Jag hoppas att det inte bara är jag som inbillar mig! Dom är ju trots allt för "skört hår som lätt faller av!"

Kontentan, före barn - tjockt, fint och mycket hår. Efter barn - tappat hår och det som blev kvar kan liknas vid tunn fiskelina....

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar