21 november 2012

Framstupa sidoläge...

Är vad jag skulle behöva ligga i just nu! Är proppmätt efter en 5-rätters middag på kvällens Thaiafton på Turisthotell skolans restaurang... Är så mätt att det nästan är obekvämt att sitta så därför slängde jag mig raklång i fåtöljen, på bästa platsen till lite feelgood-tv, tv-bönder in love:)

Men, innan middagen förhandlade jag till mig lite gymtid...ja, det är inte alltid sambon tycker att det är jättekul att jag åker ner dit....fick iaf smita iväg i en timme:) Idag fick det bli lite styrka kombinerat med lite annat:
3*10 bicepscurl
3*10 Tricepscurl (min nuvarande akilleshäl)
3*10 saxhopp
3*10 sidohopp i planka på stepbräda
3*10 armhävningar
3*10 ländryggslyft
3*15 wallballs
Sidoplankor och för att avsluta med en 2 minuters vanlig planka!

Nu, mera bönder<3
-Linda-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar