12 november 2012

Paket från Sportamore.se

Åh idag kom dom...mina nya träningskläder! När man tränar ofta (skryt igen) så är det skönt att kunna variera sig och inte använda samma kläder så ofta....det värsta som finns är att känna den där ljumna doften av gammal svett...URK! Att jag sen har mer träningskläder än "gå ut"-kläder, det är en annan femma....

 
Långärmad träningströja från Nike, skönt att kunna dra ner ärmarna på händerna!
 

 
Linne från Casall och brallor från Röhnish, sjukt sköna...och det får jag inte betalt för att säga :) Gött med dragkedja bak på vaden.

 
Och slutligen, en träningstunika från Casall, ovant med långt tunika (att träna i) med det ska nog funka!
 
 
Ja, det blev variation i antal kläder ialla fall, även om färgtonen är densamma :) Tur för plånkan att det var "köp tre, betala för två!" Imorgon blir det träningspremiär i dom, Trim Cykel och Trim Plate....välkommen!
 
-linda-


2 kommentarer:

  1. Vad kul med nya kläder!! Snygga!
    Ååå, vad jag önskar att jag kunde ta mig på gymmet imorrn...
    ...vi får väl se om vi ses...;-)

    SvaraRadera
  2. Tack Marie!
    Ja, det hjälper allt till med nya kläder hihi
    Kram

    SvaraRadera