5 november 2012

Taxfree-shopping!

Det är nu du upptäcker att jag förändrats, "förr i tin" hade jag gladeligen köpt nån sprit, en eller ja några vinare och kanske en platta öl! Jag gick där, i butiken och Absolut hade nyheter och den nya glöggen från Blossa fanns där men nej, det enda som kretsade i min lilla hjärna var "men, jag kan ju inte köpa något jag inte behöver! Gu så onödigt!" Och tro nu för guds skulle inte att jag är med barn, för det är jag inte! Det är bara det att livet förändrats, det partajas inte lika mycket/ofta längre...förrådet här hemma räcker ganska länge! Tre vinare räcker ofta i lika många veckor...om inte fler!

På den här resan taxfree-shoppades det tre par strumpor! Jajemän på taxfree'n...men dom är mina nya favoriter, Happy Socks! Fina och otroligt sköna:)

-Linda-

1 kommentar:

  1. Jag trodde bara det var jag som åkte igenom Taxfree utan att handla, men jag trodde då aldrig att du endast skulle köpa endast 3 par strumpor. Inte för att jag klassar dig som en alkoholist utan snarare den skumma reaktionen på att det var just STRUMPOR du köpte på taxfree. :)

    SvaraRadera