22 november 2012

Mätt och mätt

Fortfarande mätt från gårdagens middag, har inte ens fått i mig lunch än! Huamig, får nog vänta en stund till iaf, sen blir det kycklingklubba och sallad med lite matvete, soltorkade tomater och annat gott!

Och mätt, ja jag mätte imorse...runt mig alltså:) vågar inte efter senaste veckornas fuskande (pilsner/pizza/hamburgare/mm)
ställa mig på vågen...den får fortsätta blänga på mig från badrumsskåpet!
Jag mätte för nån vecka sen och dumt nog så skrev jag inte ner mina mått eller vart på kroppen jag mätte. För så här är det, smalaste punkt på midjan, jättekul att mäta...nån cm längre ner=nån cm till på måttbandet och desto längre ner man kommer desto fler cm på måttbandet och desto tråkigare att mäta... Fast iofs, det betyder ju också att man har kurvor och inte ser ut som en pappersrulle i kroppsformen! Idag har jag iaf skrivit upp mått och vart:) om nån vecka kör jag en ny mätning och då kanske, kanske måtten publiceras här?

Det bästa kanske vore att mäta sig direkt man klivit ur sängen, innan "allt" hunnit glida på plats :)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar