27 november 2012

Jag glömmer...

att jag blivit mindre, att jag faktiskt lyckats få bort några överflödskilon...det märktes extra tydligt på kvällens klädparty.
Dom andra provar kläder som ser bra ut och jag tänker "det där kan jag aldrig få på mig!" Men sen provar jag och ja, kläder na sitter FINT...det är inget som hänger över eller som måste klämmas in eller som för den delen smiter ut när man böjer sig åt nåt håll...

Behöver jag ens skriva att det känns för j*a skönt! Tänk om hjärnan kunde hänga med på att kroppen förändrats...så mycket lättare det skulle bli då:) för hjärnan, den tror att kroppen ser lika ut som förrut...snart borde den väl fatta!

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Ja du är LITEN! o. dessutom grymt vältränad. Printa in det =)

    SvaraRadera
  2. Tack Matilda:) jag printar, jag lovar!

    SvaraRadera