13 november 2012

Sambons VS min

Sambons sida är fin, inga kläder på golvet här inte! Sen rundar man sängen och kommer till min sida...här ligger en bautahög (!) med kläder, suck! Tidigare hade jag en pall att lägga kläder på men pallen gick (bars av sambon) till pannrummet och har inte kommit tillbaka...
Jag skulle vilja ha sådana där fina vita stegar att hänga kläderna på, en på var sida hade vart fint! Vart kan man få tag på dom??

Har precis laddat för gymmet, en Skyr jordgubb och nötter:) hinner nog med en kaffe också....

Btw, klädhögen är åtgärdad...nu ligger allt i tvättkorgen:)

-Linda-

3 kommentarer:

  1. Jag har krokar i sovrummet där jag hänger kläder som kan användas 1 gång till... dom krokarna är alltid fulla så det ser inte särskilt städat ut iaf =)

    Vita stegar tror jag du hittar på de mesta shoppingsidor, DalaRidå eller Åhlens i grannbyn.
    Tack för den fina kommentaren på min blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt våra vita stegar på Åhléns. Jättefina men det blir allt bra rörigt med fler än 3 plagg... Fast allt är ju bättre än din hög....;-)

    SvaraRadera
  3. Ok, ja krokar kan också funka :) Ska kolla bägge alternativen!
    Ja Marie, ALLT är bättre än min hög :)

    Kram på er!

    SvaraRadera