1 november 2012

Mot Danmark!

Ögonbrynen är noppade, benen rakade och sminket på! Jag är dressad och klar för avfärd:) a och o när man åker bil långt och länge är inga sömmar eller tighta kläder! Byxorna heter Fashioness pants och kommer från House Of Lola, snygg-byxor som är ootroligt sköna! Jag rekommenderar dom verkligen!

I helgen ska jag förutom att jobba försöka njuta av att bara vara jag, med andra ord långa duschar, äta på restaurang och att få gå på toan med dörren stängd haha det krävs inte mycket för att man ska ha det lyxigt nu förtin:)

-Linda-

1 kommentar:

  1. Åååå, gå på toan med dörren stängd, det var länge sedan! Jag glömmer t.o.m att stänga dörren när jag besöker toaletten på jobbet och inser när jag är färdig att besöket gjorts med öppen dörr. Ha det så bra på resan! =)

    SvaraRadera