25 november 2012

Bästa träningslåtarna!

Eftersom dagsformen inte varit den bästa och det inte ens varit aktuellt att åka till gymmet och svettas så tänkte jag iaf lista mina bästa träningslåtar:)

#She wolf - David Guetta
Bra ös och man kan springa (eller cykla) riktigt fort till den här!

#Hall of fame - The Script
Lugn låt som passar mig bra när jag kör nån styrkeövning.

#Stronger - Kelly Clarkson
Lite jävlaranamma och passar till att köra plankor :)

#En apa som liknar dig - Darin
Bra löplåt:)

#Hair - Lady Gaga
De e bara att köra till den här, springa/cykla eller gymma...kör bara:)

Om du vill träna och inte har en färdig spellista så rekommenderar jag att köra Top Tracks på Spotify :)

Så där ja, nu tar vi nya tag och redan nu planerar in veckans träning...du hänger väl på?

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar