7 december 2012

White trash of the day

Så här ser den ut, den enkla sanningen! När jag är hemma är det bekvämt som gäller, tights, raggisar och lite längre hood är vad man oftast hittar mig i...fast du skulle aldrig hitta mig utanför huset i dessa kläder:) det är detsamma med min onepice, jag skulle aldrig visa mig utanför väggarna med den på...var sak har sin plats haha

Nu ska jag hoppa in i tvättstugan och köra ett hemmapass, lite spänt om tid idag så jag hinner inte ner på gymmet...."mittsi jaro på eijn stor gal" som vi brukar säga:)

-Linda-




1 kommentar:

  1. ... Här försökte jag skriva på Limamål men det gick sisådär så det skippar vi =) Tycker iaf att det var snygga myskläder. Så visst sjuttsingen kan du handla på ICA i det där! Men jag vet hur du menar. Jag kunde inte åka till Konsum i Lima iförd vad som helst förut. Haha!

    SvaraRadera