5 december 2012

Comeback:)

Hade en del att förbränna idag när jag klev innanför gymmets dörr...jag och Helmer har bakat lussebullar idag och innan jag visste ordet av hade jag tryckt i mig tre (!) stycken! Till mitt försvar, dom va väldans goda:) och dessutom lammet & grisen igår, huamig!

Körde ett löppass med 4 Tabataintervaller (springa 20 sek/vila 10 sek* 8st) jättebra konditionsträning och man kan hålla ett högt tempo:)

Sen körde jag ett kettlebellspass med tre deltagare, eftersom vi va lite färre än normalt så körde vi pyramidträning. Man jobbar med tre vikter, ex 12, 14 och 16 kg. Set 1, 10 höga swing/5 armhävningar. man börjar med lägsta vikten, sen går man vidare till nästa tills man nått den tyngsta. När man kört med den tyngsta vänder man och går neråt igen...totalt blir det 5 reps/set:) sen fler set på bilden!

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar