19 december 2012

Ruta på ryggen!

Fick bli en vilodag på gymmet idag, ledde ett kettlebellspass och efter det hoppade jag in i solariet! Tänkte försöka gå från genomskinlig till lite färg :) ska försöka hinna med en omgång till innan jul, hur sjutton nu det ska gå till!

De e så gött att sola, man blir sådär riktigt genomvarm och skönt avslappnad...att jag skulle somna under solningen kommer inte ens på fråga. Jag ligger nämligen och sträcker upp hakan så det inte blir ett vitt veck på halsen, håller ut armarna från sidorna, så att jag inte ska få en såndär ljus cirkel under armarna, spretar ut med fingrarna så att strålarna även ska nå in där...men sen är det slut på sträck, håll ut och spret haha

Sist jag solade så stack lappen i trosorna upp och lämnade en snygg ruta på ryggen! Idag dubbelkollade jag att den var nervikt:)

Btw, det är inte ofta jag solar men nu var det verkligen nödvändigt!


-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar