2 december 2012

Längd...

När jag kollar på Vinterstudion så tänker jag "man kanske borde köpa ett par skidor och börja åka igen." Jag menar, det ser ju så skönt att att glida fram i längdspåret och man får både frisk luft och motion!
Men sen minns jag varför jag tröttnade på längdåkning för många år sen, en del i det var att jag fick börja tävla mot äldre tjejer och jag mötte på större motstånd som gjorde att jag halkade ner rejält i resultatlistorna. Jag kan lova att det är 100 ggr roligare att vinna än att komma sist....sen var det ju också blodsmak i munnen, iskalla fingrar och tår, bakhalt vs dåligt glid och glöm inte valla om/valla om...fast de e klart nuförtin finns ju tejp så man kanske kommer undan lite vallande iaf:)

Jaja vi får väl se om det blir ett köp eller inte...nu får det bli ett hemmapass med dom här istället:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar