28 december 2012

Lilla stugan

Vi har åkt på rekreation till lilla stugan, jag ska iofs jobba i helgen men det funkar bra att åka härifrån till jobbet...nu är brasan tänd, fredagsmiddagen är avklarad och batterierna laddas om inför morgondagen:) här hittar man verkligen lugnet (och strösslet som jag skulle använda till Bountybollarna)

Tystnaden härute är total och det är tusentals gnistor i månens sken i den vita snön och det känns som att skogen verkligen kryper inpå mig...att jag är väldigt mörkrädd när jag är här ute, det är en annan femma! sambon får vara standby med ficklampan när det är dags för ett besök på dasset :)

-Linda-





3 kommentarer:

  1. Mys på högnivå :) hälsa sambon kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, de e så skönt att vara här ute:)

    Kramkram på er!

    SvaraRadera