7 december 2012

Jag valde rätt!

När vi (jag) ville köpa en ny vagn till Helmer så fanns det såklart många, många att välja bland. Klart var iaf att det skulle vara en trehjuling men sen då...det finns många varianter där också. Sen hittade jag Cresent Trike, en alldeles ny modell från Cresent som man dessutom kan vända sittdelen på...mycket stort plus! Kändes lite risky att köpa en vagn, för mycket pengar, som inte ens hade fått några omdömen ännu...men what the heck! Jag chansade och köpte den:) och om jag är nöjd? Oh ja!

Triken är lättstyrd, stabil, har bra lägen att ha sittdelen i och det är väldigt bra att kunna vända sittdelen:) och idag är jag extra glad för att ha en vagn med stora lufthjul, tänk att pulsa genom all denna snö med en liten käck cityvagn med små hjul...nej tack!

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar