15 december 2012

29 tum

Plånboken har gått som "eijn gäddmönn" som vi brukar säga i Lima:) Hårda, mjuka och ätbara klappar har handlats och nästan alla på listan är avbockade!

Fick ett par timmars shopping utan sambo och dessa spenderades i väl utvalda klädaffärer! Jag är suveränt bra på att blixtsnabbt avgöra om det finns något att handla...typ 5 steg in i affärn kan jag känna "nej, här finns ingenting" och då är det så....det finns verkligen ingenting som tilltalar!
En av dagens affärer var MQ och där unnade jag mig ett par jeans, jag som inte köpt jeans på flera år! Jag köpte ett par G-STAR i 29 tum och för första gången har jag köpt jeans som är under 30 tum...en löjlig gräns för dig kanske men för mig är en milstolpe passerad:)

Nu micropaus på hotellrummet och sen vidare på middag!

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Shit Linda: 29 tum! Jag förstår att du är glad! Ett välförtjänt grattis från mig - du har ju verkligen inte legat på latsidan för att nå dit och det bästa är att på din resa dit har du även vunnit ett stort träningsintresse. All respekt från mig!
    Kram
    /// F

    SvaraRadera