20 december 2012

Hjälp- eller stjälp?

Idag klassas lille Helmer som det sistnämnda...

Jag hänger tvätt - Helmer drar ner den.

Jag plockar ihop och lägger grejjer i lådor och en meter bakom mig går Helmer och plockar fram allt igen!

Jag öppnar garderoben för att ta fram nya sängkläder och innan jag hinner blinka har Helmer dragit ut ALLA gardiner som ligger på hyllan näst längst ner...

"Vi" städar på toan, då slänger han nappen och en rakapparat i toan...hoppas verkligen att pappan redan innan toadoppet kasserat den!

Efter att han fått tag på ett 100-pack med sugrör och tömt ut dessa på golvet kände vi nog båda att vi behövde ett brejk i vårt fixande...Vi tog med oss mormorn och käkade lunch på thai:)

Nu sover han skönt, jag laddar med en stor kaffe och väntar med resten av fixet tills sambon kommit hem...det vore väl synd om han skulle gå miste om lite julstädning eller hur?!

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar