6 december 2012

Magsjuka?

Igår kväll hände det för som är bland det värsta jag vet, Helmer kräktes i sin säng...han prickade allt förutom "o pissi" hans favorit-gosedjur och själv var han täckt från ögonfransarna till tårna! Stackarn, det var bara att sätta honom i duschen och dra igång en stortvätt av det som funnits i sängen...
Sen blev det bättre, han va lite orolig till två inatt men iaf no more kräks, puh!

Idag märks det inte ens på honom, springer omkring, leker, äter och är som vanligt! jag tänker/inbillar mig att han kräktes för att han fick i sig tvål när vi duschade, jag vill inte ha magsjuka innanför väggarna! Men för att saefa, jag har stoppat i mig hela vitpepparkorn:)

Nu kikar vi på Molly mus...hoppas att han kan sitta still i nån minut iaf, tack och lov för Ipad och youtube:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar