28 mars 2013

Premiärgrillning.

Avslutade skärtorsdagen med att premiärgrilla för säsongen (törs man säga våren?) med mina föräldrar som kom hit och hälsade på! Vi lyxade till det och köpte entrecote på Karelius i Lima...att gå in i deras lilla charkbutik och välja en köttbit och sen få den i en papperspåse, det är lite extra lyx:) jag rekommenderar verkligen ett besök hos dem, det är sällan man går därifrån med bara det man har tänkt att köpa...den här gången spontanköpte vi både brattburgare och älggrillare!

Nu är mina Asics framplockade tills imorgon bitti...om det inte är superkallt hoppas jag att jag hinner med en runda innan jobbet:)

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Lokal mat = BRA mat!! :-)
    Mina asics har vilat upp sig några dar nu...hoppas de känner sig "högin" å ut imorrnbitti de me...! Vad har du för modell på dina nu? Jag måste verkligen köpa nya o va sugen å testa nya... :-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja, så är det verkligen :)

    Hoppas att du tog dig ut, efter lite tvekan tog jag mig ut...det var kallt och slutade med frost i håret, men superskönt efteråt :)
    Mina Asics är ett år gamla och behöver bytas ut (men jag vet inte hur jag ska få godkänt på köpet här hemma hihi)...dom heter Ascis Gel Cumuls och jag är helnöjd med dom, passar jättebra att springa/luffsa med utomhus :)

    kramkram

    SvaraRadera