11 mars 2013

Tigerbalsam, check!

Har precis hoppat i bästa mjukisbyxorna och slagit ner rumpan i soffan efter ett pass på gymmet! Ikväll var motivationen långt borta och jag hade ingen ordentlig plan, men jag gick till gymmet ändå och körde bl a rumpa/bål/rygg och nu känns det bra och i magmusklerna:) skönt!
Jag har fått en litet bakslag i min träning, inte i löpningen utan i styrketräningen...det är min högra skuldra/axel som inte sköter sig! När jag kör t ex biceps med skivstång så sticker axeln iväg, upp och runt istället för att låta musklerna i armen göra sitt och hålla sig i sitt läge, den vänstra den sköter sig. Jag har fått lätta på vikten och möta teknik...trist men nödvändigt! Och ja, ikväll har jag ont...tigerbalsamet är på och värmekudden värms i micron. Det onda sitter liksom under skulderbladet...imorgon går det bli ett samtal till nån som kan hjälpa mig med detta:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar