5 mars 2013

Anmäld, klartt och betartt!

Årets utmaning eller vatten över huvudet? Ja, det är frågan det....jag har iaf anmält mig så man kan säga att det är klartt och betartt:) Salomon Trail Tour Sälen, here we go! 21 km (!) löpning i fjällterräng, på OCH delvis vid sidan om stigar...alltså, jag är superpepp på det här! En riktigt utmaning som ska bli så himla kul att klara av...att jag inte skulle fixa det, det finns inte ens i min värld!

Nu gäller det att lägga upp en bra plan, undvika bumps på vägen och köra enligt plan...planen som inte finns än, men grundtanken finns:) jag återkommer med min plan senare.

Sååå, vill du du hänga på? Kolla upp STT på www.salomontrailtour.se

-Linda-




3 kommentarer:

  1. kommer gå som en dans, inte på salsgolv, men mer varierande underlag. Tänk att du har 14 andra lopp i Salomon Trail tour att välja på innan. Välkommen. Erik Ahlström

    SvaraRadera
  2. om du vill ha mer info om trail runinng skicka ditt mail till erik.ahlstrom@korpen.se så lägger jag in dig på min trail lovers lista

    SvaraRadera
  3. Hej Erik! Tack för det:) ja, snart börjar uppladdningen!
    -Linda-

    SvaraRadera