19 mars 2013

Efter en vecka...

Alltså jag vet inte vad som hände men helt plötsligt har det gått över en vecka sen jag var på gymmet sist! Det har inte hänt på över ett år kan jag lova:) men det ska vi väl kunna råda bot på!
Meen nog känns det att det har varit en vecka fylld med god mat och dryck, det känns som om magen pekar åt alla håll och kanter....och inte blir det bättre av att det ligger en halväten Daim i skrivbordslådan på kontoret! Den ska jag nog också kunna råda bot på hihi

Imorse var det -16 när klockan ringde vid 5.10 och jag hade tänkt ge mig ut på en runda...jag la mig och snoozade i en halvtimme istället! Nae nu får det bli lite bättring:) redan imorgon kanske...

-Linda-

1 kommentar:

  1. Hos mig stod tempen på -17 så jag gjorde lika, ställde om klockan och somnade om, skönt. Lika skönt var det med ett kort tabata pass då! :-)
    Men imorrn bitti e ambitionen HÖG att ta sig ut, så nu SOVA!!
    Kram på dig

    SvaraRadera