12 mars 2013

Behandlad!

Fick tid hos Jani idag...vilken tur! Åkte dit, faktiskt lite smått nervös...jag har ju inte varit till någon naprapat eller kiropraktor förut! Kliver in på kontoret, beskriver vart jag har ont och får till svar "jag ser det" och sen börjar det...det ritas på min rygg, trycks på punkter som känns väldigt mycket och det tas djupa andetag och det knakar i rygg och nacke! Inte på ett obehagligt sätt utan det känns lite som en lättnad, och det är ju det som är meningen:) efter dryga 20 minuter är behandlingen klar och vilken skillnad, jag känner mig mycket mjukare och avslappnad. Axeln är i sitt rätta läge och inte alls framskjuten..,nu hoppas jag att det blir bättre, annars får det bli ett återbesök.

Men om det blir så här igen då tänker jag ringa Jani på en gång...inte tänka att "det går nog över, snart" ibland är det inte så tokigt med lite hjälp på vägen:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar