20 mars 2013

Nöjd för dagen, mycket nöjd:)

Rände ner till gymmet efter en kolhydratfylld middag, hemmagjord pasta carbonara...mums! Hade bestämt mig för att köra ett löppass med tabataintervaller och var livrädd för att jag skulle få flåsa mig igenom passet med blodsmak i munnen! Men, va bra det gick! Jag värmde upp i dryga 1km och sen bar det av, 4 omgångar med tabataintervaller och 2 min nedvarvning mellan varje intervall...när passet var slut hade jag hög puls, det brände i låren och en svettdroppe trillade av nästippen men va nöjd jag var/är!

Efter löpningen var det dags för bålen att få sig en omgång:) situps, planka på pilatesboll, sidoplankor och vanliga plankan fick bli grand de finale!

Nu är jag nöjd för dagen, mycket nöjd:) och den där magen som igår pekade åt alla håll, den har fått sig en match:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar