22 mars 2013

Ispromenad!

Snörade på mig skorna och gav mig ut på en morgonpromenad på sjön. Vintertid plogas det upp vägar på sjön så att man kan gå, åka spark eller bil....det sistnämnda skulle jag nog aldrig våga åka! Om det är något som jag har respekt för så är det isar...Men om vägen håller för en bil så borde det vara säkert att gå där! Fast lite oroväckande knakade det till i isen ibland, det hjälpte till att hålla en bra snittid i Runkeepern:)

Det var alldeles tyst ute förutom en korp som kraxade långt borta, solen värme och kastade långa skuggor över formationerna som blivit när de sänkte vattennivån tidigare i vintras....jag behöver kanske inte ens nämna att batterierna laddades om rejält på den här turen:)

Ha en fin fredag!
-Linda-









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar