15 oktober 2014

Ta det lugnt...yeah right!

Onsdagar är ju som bekant min dag på Trim, det är då som jag kör 25 minuter cykel och 25 minuter Trim Function. Idag kändes formen si så där inför dagens pass och jag körde igång med tanken om att "hålla tillbaka"....det gick bra i ungefär 2 minuter! Sen tänkte jag "äh, jag testar" jag la på mer motstånd på cykeln, höjde tempot och lät kroppen jobba och jädrans va bra det gick :) Under cyklingen kändes benen som trumpinnar och låtarna kändes kortare än förut, passet fullkomligt flög förbi..... På functions-passet flöt allt på och det kändes så bra att orka, orka alla reps, orka hålla i och orka pusha och inspirera alla deltagare :) 
Jag antar att man kan säga att snuvan och nysningarna gjort sitt för den här gången!!

Jag tror minsann att nån liten endorfin fortfarande dansar omkring inom mig:) 

Ett litet tips på en riktig killer för ben och rumpa är att köra squats till
Moby – och låten Flower, jag körde den på cross fiten med Andreas förra veckan och jag gillade den direkt! Kör squatsen efter texten...Bring Sally up (då går man upp) and bring Sally down (då går man ner, sen kör man så länge man bara orkar under låten, är man riktigt vass kör men hela låten.
Lycka till!

Nu, dags för Greys!
-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar