5 oktober 2014

Jobbat!

Om man tycker att helgerna rusar förbi när man är ledig så är det inget mot vad de gör när man jobbar! I helgen har jag jobbat både lördag och söndag och i lördags efter jobbet kom grabbarna förbi och hämtade upp mig så tog vi en eftermiddag på Experium...gu så gött!! Jag skulle kunna sitta i ångbastun i timvis, det är den bästa! På väg hem serverades vi lördagsmiddag hos Annica...snacka om lyxig eftermiddag, bad, bastu och middagsbjudning:) 


Efter dagens jobb åkte jag och Helmer ut till "svampstället" och plockade lite mer trattisar:) det finns verkligen huuur mycket som helst! Vi fick ihop tre liter på dryga timmen...sen var tålamodet slut för jr! 

"-nej, jag vill inte titta på dig mamma!" Slut citat...men han plockade iaf några stycken:) sen hoppades det mest från stubbar! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar