2 oktober 2014

Sex!

Imorse var jag så galet trött när klockan ringde nån minut över fem så jag snoozade ett par gånger innan jag rullade ur sängen och gav mig ut på dagens pw! Väl ute var det mörkt, suddigt, lite dis och regn och efter några hundra meter slår det mig...linserna! Jag glömde sätta i dom! Dom låg vackert kvar i sin lilla ask och promenaden fick avklaras utan dem, tur att det finns gatubelysning säger jag bara! 



Ikväll har jag kört dagens träningspass, 2 minuters-intervaller och jag körde på löpbandet på Trim. Det kändes bra, var svettigt (man vet att man kör hårt när svetten rinner mellan tuttarna haha) och minuterna bara flög iväg:) men imorgon är det vilodag! 

Och sex då...min mobil har uppgraderats till en iPhone 6! Tjoho, efter nästan fyra år i tjänst får min gamla ge upp:) 

-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar