19 oktober 2014

PTO+, final!


Nu är det klart, sex veckor med Jennifer´s coachande och PTO+ har fullkomligt rusat förbi och nu är det klart! Jag tycker att det varit väldigt smidigt att använda sig av PTO+….jag har fått bra feedback, bra recept och jag har känt att jag har haft bra koll på lägetJ
När det gäller träningen så har mitt upplägg varit väldigt varierat, allt från att lämna min comfort zone och kliva in i rummet med fria vikter på gymmet till att springa ”äset” av mig på intervallpassen J  Såklart kommer jag kommer att fortsätta med träningen, inte sex dagar i veckan men tre-fyra dagar i veckan och jag kommer att varva styrka/kondition för det är det som jag mår bra av!
 
Även om jag tycker att jag tidigare haft koll på vad jag stoppat i mig så var det himla bra att få input och feedback från en "utomstående" och just kosten är det som jag tagit till mig allra mest av, att nu börja fuska och hoppa över mellisar för att sen bli vrålhungrig och stoppa i sig vad som finns närmast till hands känns som lite overkligt! Att tänka till och välja andra alternativ för ex pasta eller ris är faktiskt inte så dumt :)

Sen jag började med PTO+ har det hänt en hel del, jag har tappat tre kilo i vikt men den stora skillnaden är framför allt måtten som har förändrats väldigt mycket och jag känner mig starkare än tidigare ända inifrån och ut!

Överarm 29,5 cm, minskat 3,5 cm

Midja 72 cm, minskat 2 cm

Stuss 90,5 cm, minskat 8,5 cm!!

Lår 51,5 cm, minskat 3,5 cm

Här kommer bildbevisen.....bilden till vänster är nu och den högra från början av september! 

Nu känner jag mig jäkligt nöjd över mina resultat.....Så, funderar du på att köra någon form av rådgivning gällande kost eller träning, do it!
 
Jennifer, tuusen tack för din feedback och för att du gett mig en rejäl push i rätt riktning :)
 
-linda-

 

2 kommentarer: