14 oktober 2014

Nytt!

Ny vecka, nya fransar och nya mått:) 
Att den här veckan skulle innehålla lite snuva och nysningar hade jag inte riktigt räknat med...kvällens cross fit-pass fick bytas ut mot höstig kvällspromenad, skönt att komma ut efter en innedag! 
Men ändå surt...idag innehöll passet toes to bar, jag som tom drömt om att jag äntligen klarat av att göra dom:) surt som sagt...men det blir nog fler gånger!

Och fransar...i lördags lyxade jag till det och fixade till dom:) om jag är nöjd, svar ja! 

Och måtten...från förra veckan: 
Vikt -0,4

Överarm -0,5 cm
Midja samma
Stuss -0,5 cm

Lår -0,5 cm

Totalt har jag snart tappat dryga tre kilon på lite drygt fem veckor...nu är vi inne på slutspurten så en snuva klev verkligen in i helt fel tid! Men, jag får fokusera på på kosten den här veckan och att bli kry så snart som möjligt....nästa vecka är vi i mål och kanske, kanske kommer ni att få se sådana där snygga före- och efter-bilder haha

Ha en fin kväll, 
-Linda-

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar