29 oktober 2014

Ikapp!

Igår sov jag, idag har jag tränat och bannemej nu känns det som att jag är ikapp:) alltså, igår hade Niklas och Helmer världens mest osociala sambo/mamma...jag somnade på soffan innan middagen var klar, när Niklas la Helmer somnade jag igen och sov ända till halv tio (!) Vaknade till och var vrål-hungrig! Tur att vi hade en av mammas stompar upptinad, det var nog godaste mackan ever!! Sen, marsch ner i säng och sov till halv sex imorse! 

Så nu är jag utvilad och nytränad...gu så gött:) helgens pärs är numera botad! 

Otroligt va snabbt det vänder, från att ha varit flera dm med vatten till det här, på bara ett par dagar! 

Det är allt lite skillnad mot söndagens bilder på allt drama! Kläppens camping är på väg tillbaka:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar