19 september 2014

Vab och katastroflöp!

En vab-dag med en hostig Helmer är till ända...han har hostat hela natten stackarn! Så idag hade vi en lugn förmiddag med bara hemmamys...men orken verkar det iaf inte vara något fel på! Igår punkterades min pilatesboll med stektermometern och ikväll går traktorerna varma här hemma. Hoppas att hostan håller sig borta till natten! 

Så, på eftermiddagen gav jag mig ut på en intervallrunda och fy rutti vilken runda! Den är en nog en av mina sämsta rundor...det fanns ingen ork i benen! Tänk känslan av att springa i sand och att man inte kommer nån vart fast man sliter och sliter...japp, så kändes det. 

Men jag bet ihop och det blev 10 intervaller a 2 minuter innan rundan var över...tur att det var fint väder iaf! 

-Linda-

1 kommentar:

  1. Trist med en som runda men de måste man oxå genomlida. :/ grym bild på dig iallafall, du ser stark ut!

    SvaraRadera