16 september 2014

Resultat, tadaa!

Det var dags att väga och mäta sig idag och jag fattar inte hur man kan bli så glad för små, små centimetrar...but here it goes! 

Överarm, -1(!) cm! 
Stuss, -1 (!) cm
Lår, samma 
Midja, samma 

Vikten då? -1 kg :) 

Men den stora skillnaden är ändå hur jag mår...jag mår så himla bra! Å inte en enda gång under veckan som gått har jag varit hungrig och slängt i mig det som funnits närmast till hands! Jag har hela tiden haft något förberett att äta:) 
Alkoholen fick nobben förra helgen och nog kändes det lite annorlunda att laga fredagsmiddagen med bubbelvatten i glaset istället för rödvin...men, det gäller ju att bryta vanorna. Det ger resultat! 

Laddad för kvällens x-fit, inte alls lika nervös (läs snudd på nervvrak) som förra veckan! 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar