9 september 2014

Dag 1!

Klockan 05.15 plingade det till i mobilen, det var väckarklockan och dags att gå upp! 30 min power-walk...en riktig utmaning för mig som är expert på att snooza en fem, sex gånger innan jag kliver upp. Men jag bet ihop, hoppade i de framlagda kläderna och vips så var jag på g ut, tur att jag hann få i linserna iaf haha Det var faktiskt riktigt skönt att få börja dagen med frisk luft! Så, två dagar i veckan före jobbet...it's on! 

Sen till mat...jag har ätit mina mål och för första gången testat chiapudding, det måste nog testas igen och igen för att kunnas ge en rättvis bedömning! Ja, det var ju inte kärlek vid första ögonkastet haha men, skam den som ger sig:)


Nu är jag galet nervös inför kvällens x-fit...jag har redan nervöskissat en gång och hinner nog med ett par till innan klockan slår 19! Wish me luck!! 

-Linda-

1 kommentar:

  1. Det kommer gå bra, och du... Chiapuddingen är inget måste - det finns andra alternativ!

    Den är ju dock bra så vill du testa en ny version - ta en msk kakao i ( om du gilla choklad ) och hallon!

    SvaraRadera