30 september 2014

Tredje veckan!

Ännu en vecka har rasat iväg med PTO och Jennifers pepp och ja, vad säger man...en grym jobbarvecka med lite träning, halsont och halvtaskig restaurangmat "skrämde" mig verkligen inför veckans vägning och mätning...usch jag har inte hunnit med alls men ändå försökt hålla kosten. Du kanske känner igen den här känslan av att man (som i jag) vill sätta fingret på badrumskommoden och trycka "ifrån" samtidigt som man kliver upp på vågskrället!  Men, döm om min förvåning, här kommer resultaten! 

Vikt: -0,1 kg trots allt ovan! eller ja, 100 gram för den som vill kalla det det istället:) 

Stuss -1 cm
Midja -2cm
Lår -1 cm
Överarm -0,5 cm 


Så, peppad till max inför kvällens x-fit...det var galet kul (läs jobbigt) och med tanke på hur jag såg ut efteråt var det rena rama turen att det blev en förebild idag:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar