29 april 2013

Lite nytt!

Att jag skulle fixa lite ikväll tog sig ända till bloggen, lite nya kulörer och nytt utseende...jag tror att det får hänga kvar, annars kommer update snart igen :) när det gäller det övriga fixet så kan man nog säga att vissa saker gick i en väldig fart! Vi har numera inget räcke på altanen....han kan min man :)

Måste passa på att tipsa om två bloggar som jag följer:

1, Paolo Roberto´s - här finns både recept, träning och en gnutta jäklar anamma! Vill man ha en lite push så rekommenderar jag ett besök.

2, Lassar Sofia -det finns nog inget hon inte kan...hon tränar och stickar som jag vet inte vad, ibland när jag läser om hennes stickning får jag tanken "nej, det där borde vara omöjligt" och sen blir jag lite avundsjuk också...för att jag inte kan. De gånger jag har försökt att sticka eller virka har det slutat i en lång orm som sedan repats upp för nya försök, men icke, samma orm uppstår igen och igen :)

Klicka in och läs, du hittar länkarna till vänster!
-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar