19 april 2013

Bikiniångest!

Alltså, jag måste köpa en ny bikini tills vi ska åka till Cypern. Det är så här att min nuvarande, kära, bikini både blivit för stor plus att den varit med några år så den ser lite solblekt och sliten ut...I-landsproblem eller hur?!
Nu till problemet, denna säsongs modeller...bandeaumodellerna! En axelbandslös modell som ska sitta över bysten...jag har redan returnerat två omgångar för att det såg för roligt ut när jag provade dom här hemma...den ena: det kändes som att den pressade ner brösten till naveln och ja, det såg ut därefter! Den andra, om vi säger så här...trosan hade lika stor del fram som bak...Den var jag typ 15 år för gammal för!

Jag vet, det kanske är naivt att försöka köpa en bikini online men utbudet häromkring är inte så stort, besökte bynns butik och ja, där kände jag mig lite för ung för att handla...

Nu har jag omgång nr 3 med bikinisar här hemma och en av dom har provats minst lika många gånger...kanske blir den en keeper?! För att saefa packar jag nog ner "an gamla" när det är dags:)

(Bilden är lånad från Nelly.com och bikinin är av märket Sunseeker och har axelband)

-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar