30 juni 2014

Loppisfixat!

Innan jag började plocka och grejja tänkte jag "jag har inte så mycket saker, jag kommer inte att fylla ett bord" Men, det var innan det....huamig för grejjer man har! Saker som bara står i ett skåp, som sällan används eller som man tom glömt bort att man har...eller man som i jag:) planen är såklart att så lite som möjligt av det som jag plockat ihop ska med hem igen! 

Nu är lådorna sorterade i 5:-, 10:-, 20:- och sen finns det en låda med lite dyrare saker...för dryga 50-lappen! Så, köket är belamrat med kartonger, små högar här och där och en å annan "kanske"-sak...det där som jag kanske ska ha kvar:) jag trodde nästan att Niklas skulle få dåndimpen när han kom hem från jobbet haha då hade dessutom Helmer dragit fram en låda med leksaker och tippat ur mitt i allt! 

Men om du vill förhandshandla lite så säljer jag de här redan nu: 

Tillbringare Fasan från Old Gustavsberg, ca 14 cm hög. 150:- 

Kökslampa 300:-

Köksbord 90*140 cm, 300:- 

Rossignol-slalompjäxor 25,5 cm 250:- 

Nattinatti, 
-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar