10 juni 2014

Snickarbrackan är på!

Idag besökte vi (jobbet) Sälenfjällens Älgpark! Jag måste säga att parken var riktigt bra och är väl värd ett besök:) 

Jag menar...kolla in dom här sötisarna som stod och gömde sig bakom Isabells (mammans) rumpa hela tin:) 

Och sen fick vi klappa den här bjässen...inte alls läskigt, inte alls:) det var mest spännande när vi fick gå in i Gudrunś hage (en älgkos) till henne och hennes kalv, jag hade nog reträtt vägen klar ifall hon skulle komma sättandes...men det gick fint, vi stod på dryga 15m och kikade på hon och kalven, så fina! 

Det var nära att dagens hemmapass skulle utebli för att jag slumrade till när jag nattade Helmer...han som förövrigt sover i sina snickarbyxor! De är hans absoluta favoriter just nu...ska snart gå och lirka av dom:) 

Men, 20 minuters träning blev det:) här, situps med kb på raka armar mot taket...känns redan nu i magen kan jag lova:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar