1 juni 2014

Om att lämna

sin comfort zone...det är lite läskigt, känns i magen men när det är gjort har man vuxit några cm, förhoppningsvis på längden :) 

Jag har, så länge jag kan minnas, tyckt att jag har så klumpiga, osnygga och lite dallriga ben. Jag har inte velat använda shorts utan kört på kjol i lagom längd....för att dölja det där som inte känts bra. Inför Kreta-resan köpte jag två par shorts och jädrar så skönt det var att knalla omkring i shorts....så, ikväll när det var dags för ett gympass hoppade jag i ett par tighta, lite kortare, shorts som legat längst in i garderoben sen jag köpte dom! 


Efter många träningstimmar, promenader och löpta kilometrar vågade jag mig i dom hära....en fjuttig seger för dig kanske men för mig var det ett litet berg som besegrades:) och jag tänker faktiskt träna i dom igen, så det så! 

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Och antagligen är det du och bara du som tänkt så om dina ben. Så sjukt att man hämmas pga de jäkla komplexen. Dina ben ser Amazing ut!!

    SvaraRadera