16 juni 2014

Kalsongbärare!

Jag har satt ihop mitt nya pass på Trim och kört igenom testversionen:) jobbigt, kul och bra träning...

så här ser "beta-versionen" ut, jag lovar att jag ska renskriva det tills nästa vecka:) om du vill testa passet är du mer än välkommen på onsdagar kl 17.30 på Trim function! 

Efter genomköraren med många fler pauser (för noteringar) än vad det blir på riktigt, nöjd och riktigt nöjd med dagens inköp:) reebok nano 4.0...äntligen mina! 

Ikväll har vi nog haft Malungs stoltaste kalsongbärare här hemma...Helmer har fått välja ut sina första kalsonger och hur premiären gick? Ja, låt oss säga så här...det blev ett par kalsonger och snickarbrackor i tvättkorgen:) 

-Linda-

1 kommentar:

  1. Ser jobbigt ut :-) Skulle gärna gå på dina pass nån gång!

    SvaraRadera